Články

Proč jsou firmy alergické na slovo krize?

Jaké pocity v lidech vzbuzuje slovo krize? Je to především obava, strach z neznámého, ne zcela běžného, něčeho nedobrého, prostě z něčeho, co vybočuje ze zaběhlého systému.  Krize je jak červený puntík, krize je hanba, přiznání selhání nebo neúspěch. Je to tak ale vždycky? Zdaleka ne. Krizí můžou být i docela běžné situace,…

číst více

Investor ve firmě

Téma: Investor ve firmě VIDEO PODCASTY: Téma: Podstata podnikání je stále stejná Téma: Jak se vypořádat s krizí Téma: Jak prodat firmu Téma: Jak vybrat obchodní týmy – obchodní zástupce Téma: Nabírání společníků do firmy Téma: Práce se zaměstnanci a jejich nábor Téma: Emoce ve firmě Téma: Těžkosti podnikatele a…

číst více

Těžkosti podnikatele a fáze podnikání

Těžkosti podnikatele a fáze podnikání

Téma: Těžkosti podnikatele a fáze podnikání – co je pro podnikatele nejnáročnější? – podnikání střídá různé fáze – sinusoida a fáze podnikání = cenné zkušenosti pro podnikatele nadšení, nápad rozčarování – např. neplacení odběratelů, vystřízlivění a deprese hledání řešení nové nadšení – jak se poučit z chyb? – odpovědnost podnikatele…

číst více

Emoce ve firmě

emoce ve firmě

Téma: Emoce ve firmě Emoce patří k životu a práci, nikoli do ekonomiky. Jak projevit emoce vůči zaměstnancům? Jaké emoce do firmy přináší pandemie a další krizové situace? Co vzbuzuje emoce ve firmě? Snížení platů, propouštění? Jde se emocí zbavit? Jak se proměňuje řízení lidí v době home office? Sledujte…

číst více

Účetnictví pro podnikatele

účetnictví pro podnikatele

Zveme vás na kávu! Společně s Julie Kamanová jsme natočili rozhovor na téma účetnictví pro podnikatele. Já v rozhovoru zastupuji podnikatele, Julie odbornici v oblasti účetnictví, mezd a daní.Rozhovor je autentický, uslyšíte cinkání lžiček i zvuk projíždějících tramvají. Přisedněte si na kávu …. Sledujte i moje VIDEO podcasty Sledujte: Emoce ve firmě MLUVENÉ…

číst více

Každý velký obchod je nutné důkladně promyslet

Ne vždy se výhodná koupě nakonec výhodnou koupí opravdu stane. Každý obchod je nutné dobře promyslet a snažit se zjistit všechny vazby, které by ho mohly ovlivnit. A i poté se snažit předvídat další vývoj a kalkulovat i s černými scénáři. Zvlášť, když výhodně kupujete například fungující firmu se zasmluvněnými zakázkami…

číst více